Hej hopp!!!!

Ja ja,.... det har nu gått 5 veckor på praktiken å bara en vecka kvar... alla mina farhagor är botade och jag kan känna ett visst hopp över att jag kan bli lärare.... Jag sitter återigen på B-kasern och istället för att brandlarmet går(som vi lyckas med på tisdagar) har vi fått elen att gå i lägenheten... Hur det gick till vet jag inte riktigt men gått har den...Tidigare har vi ringt till kopparstradens jour så de har gett oss en skarvsladd till dator och andra viktiga saker men eftersom Eric är hungrig vill han laga mat så vi har tvingat jourtjänsten att fixa det... sen kan man fråga varför man inte sover istället för annat men vi vill ha el innan man somnar... och ni som tror... nej vi är nyktra ikväll men trötthet spelar in.... HATA FULLMÅNE!!! Vi hatar även kopparstaden hälsar eric...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0