Helg

Nu så är helgen snart över... den har inneburit lite blandad kompott... tentan har varit dagtiden sedan har eric och jag umgåtts kvällstid.. vi har för ovanlighetens skull ätit väldigt seriöst och lagat mat i hans pyttelilla kök... citronvinskyckling med citronsås gjort från råvaror... å igår makaroner med ost/vinsås och köttbullar... för att vara ´vi är det otroligt seriöst.. I fredags var vi å kikade på kåren, en del på dansgolvet men även i samtal med människor.... Träffade en riktigt trevlig snygging men i min enfald tog jag inget nr... vet inte var min hjärna var men den var djupt upptagen tydligen eftersom jag inte tänkte på det... Nåja så kan det vara ibland, lördag vart det filmkväll med en hjärtaochsmärtfilm på fyra timmar... den var faktist ganska bra men väldigt förutsägbar, ungefär som en harlewuinroman med fler svängar än vanlig=) Nu är det söndag å klockan är halv 2 och jag ska ta en promenad för att vakna lite innan det är dags att plugga det sista så jag kan lämna in den jäkla tentan... 10 timmar kvar innan tolvslaget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0