Helgen som sprang förbi--..

Ja det kan man lugnt säga... hinner knappt tänka helg innan det är måndag igen... Helt sjukt faktist-.-- begav mig till aflta fredagkväll och där väntade hela syskonskaran med syskonbarn och jag fick kramar av de större barnen... Lördag morgon blev jag väckt och det var dags för pulkabacken och barndomsminnen... Stod och kollade på de få minuter som mina syskonbarn hade tålamod att åka pulka innan de försvann i skogen, grannen kom sedan ut med sin stora hund och jag och han fick fullt sjå med att se hur våra hundar kom överens... Biggan bettede sig som en äkta Alftahona och styrde totallt över detta muskelpaket=) Underbart att veta att hon bestämmer om Nexus kommer och hälsar på=) Lördag dag var det kalas hos systerpojkvän peter och där höll jag i både arvid och emmy...KÄRLEK=) Lördagkväll var det hela huset gungar med frida å några till å det var trevligt om än inte öskul...Söndagen vart det lite lugn å ro och matlagning innan det var dags att sticka till falun igen.... resten lämnar jag osagt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0