Skäms på mig!!

Ja nu skäms jag rejält--- det har ju faktist hänt en helt fantastisk sak i vår familj... jag kan presentera mig numera som stolt moster till 6 syskonbarn.... 4 tjejer och 2 killar... Lilla Emmy föddes ju bara några dagar efter min födeselsedag=) Liten söt och väldigt olik Arvid, som mor sa... Arvid ser så förståndig ut medan Emmy ser liten och nyfödd ut... Det skiljer sisådär en månad mellan dem och tydligen syntes detta väldigt tydligt!! Vi välkomnar henne till familjen naturligtvis och jag ser fram mot att se henne växa upp till en äkta wedinare med lite av jörgens jäkelskap i sig, precis som lilla signe=)

Emmy Persson
Född den 4e mars i ambulansen mellan Alfta och mora... Vikt 3350g och 48,5 cm...

Kärlek=)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0