C-uppsatser, dop och flytt...

Mera panik och ÅNGEST!!! Mest sugen att duka under av pressen och skita i det men målet är så nära att jag nästan kan ta på det... men roligt är det inte å inte stimulerande heller... mest lust att krypa under täcket med en Umbalabox och försvinna några veckor... Hålla huvudet över vattenytan nu och kämpa de sista stegen... Imorgon ska jag bära grejjer innan det är dags att åka hem och vara med på barndop... Det är då för väl att mina syskon och mor klarar av att ordna dopet själv för jag har knappt tid att medverka let alone fixa något så det är jag tacksam för. Mina två mellersta syskondöttrar däremot är inne i en total galenskapsperiod så man kan tydligen inte lämna dem ensamma en sekund eller två utan att de hittar på något... Från att öppna bläckflaskor, smörja in varandras hår med buttercreme till att spräcka rutor på växthuset... de är ändå bara 4 och tre... hur ska det gå när 60 pers är hemma... ja det återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0