Deklarare å annat strunt...

För nån vecka sedan började jag misstänka att jag inte existerar längre... har inte fått ett brev på evigheter, inga samtal från myndigheter eller andra saker... Så idag när jag skulle logga in för att göra min deklaration.... så fick jag inte ens det... de har inte skickat någon papperskopia till mig.... Så vips nu börjar jag verkligen känna mig som en döing!!!! Så nu måste man gå ner till centrum och deklarare... å jag ev inte ens vad man behöver för uppgifter... VAD ÄR DET SOM PÅGÅR!!!!! Ikväll ska jag läsa de andras c-uppsatsarbeten, känns som jag kommit kortast men nu ska jag sätta fart, nu när allt annat är fixat, förutom då ett dop den 21, deklarationen och vissa fyller ju år här i maj oxå så eventuellt har jag för mig att jag lovat denna att jag ska åka till dens trakter som födelesepresent...mja.. vi får se!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0