Måttfullhet, trötthet och en jäkla massa packande

Så kan man sammanfatta veckan som varit... Sällan har jag känt mig så utsliten och slutkörd som jag gjort denna vecka... Började redan i söndags när vi pluggade till tolv... Måndag upp och börja packa men hamnade på filt i norslund istället... Tisdag packades, packades och packades det för att sedan plugga mera... Två lägenheter slängdes i kartong... I onsdags så var det skuggventilering plus avhämtning av saker... För sakens skull grillade vi och tog en etagekväll, bara utifall det skulle finnas en droppe energi kvar... I torsdags så städade och städade vi till 7 på morgonen... Igår solade vi å försökte sova men det funkade dåligt varav vi sedan packade ihop våra saker och lämnade falun... För min del ska jag dit en sväng nästa vecka, ja sedan ska jag ju städa och tapetsera där också men annars är man ganska klar där... känns konstigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0