Om trolltyg, c-uppsatser och valborg...

Jaha nu sitter man här,det är söndag efter valborg och man känner isg ganska...eller ganska jätte mycket sliten... Trots det har man mestadels legat i solen, pluggat eller bara varit men det känns ytterst ansträngande just nu... Samtidigt är det underbart skönt, kommit lagomt långt med uppsatsen, alla rester från föregående kurs är inlämnade(får se om de får ok eller om man får göra om dem lite till) och man har till å med varit lite social... Igår var jag hos Norslundarna och grillade... fisk stod på menyn och efter en massa kryddning och uppiffning vart det riktigt gott!! Kul att höra lite sammanfattningar från valborg oxå, där man glatt kan konstatera att jag för en gång skulle nog var nyktrast=) Fantastiskt va duktig jag är=9 Kul var det iallafall med massa skitsnack, roliga människor och galna upptåg... tog en stund att komma till b-kasern men herregud va gott det var med Ghandihamburgare!!! NU har jag pluggat hela dagen så nu är det dags att laga lite mat, stek och pommes står på menyn, får se hur det går=) Livet e jobbigt ibland men väl värt att leva=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0