Solen strålar ute...

och jag sitter inne... ändå har jag fulat mig lite idag och suttit ute i solen och bara latat mig medan mor och far var borta och åt morsdagsmat... Men jag har absolut ingen inspiration till att plugga vilket är ett problem just nu... Igår klev jag upp tio...var uppe till 11 och sov sedan till halv två... efter det åt jag, duschade, pratade i telefon och kom lagomt igång med plugget tills det var dags för kvällsmat... Jaha efter maten pluggade ag faktist ganska bra... men nu sitter man här igen, imorgon kl18 ska den va inlämnad och ingen energi finns... Eftersom jag är van att bli uppjagad ur sängen fick e ringa och sköta den tjänsten idag så upp kom jag... men mycket mer blev det inte... och timmarna går... PANIK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0