Tolv timmars packning...vad är måttfullhet??

Som alltid kan man undra om varför måttfullhet inte existerar med mig och Eric.... Av olika anledningar slutade gårdagskvällens packning i Norslund på en filt med Malin och en hel del andra människor..Det var underbart roligt att umgås men Vår softa dricka öl och packa kväll slutade alltför sent... På dagen hade vi gått till ÖB för att handla, naturligtvis under cancertimmarna så solbränd, med betoning på bränd... å inte mycket packande blev av... men tillbaka till måttfullhet... Så istället för med måtta packa idag och igår har vi nu packat sedan tolv imorse... Ja jag skriver imorse för kvällen igår blev natt, sen blev det morgon...sen sov vi... Måttfullhet?? Nej!!! Så dagens schema vart följande... Packa norslund... göra opponeringen på uppsatsen, packa b-kasern... Imorgon kommer bilen, som borde varit en buss för fy f-n va grejjer jag har!!! Är en jäkla hamster, måttfullhet?? NEJ!!! Imorgon är det ventilering på uppsatsen och jag har nte ens läst min egen sedan i söndags.... Så nu ska jag läsa min egen, min responents igen och sedan alla andras... Måttfullhet?? Nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0