Inget att säga...

Så skriver ett will och grace sitat...
Its true what they say, you dont own tequila, you rent it...
sagt naturligtvis av Karen Walker=)
Massa nattsudd just nu med serier... Will och Grace, Allå allå emliga armen och Red dwarf finns på hårdvaran i konstant varvarande... Ger en sjukt roande drömmar med många sjuka inslag... Undviker Robin Hood, snygg och bra serie men jobbigt att drömma i rimmande engelska... Räcker med Liverpooldialekten på Red Dwarf... Den, den gillar jag skarpt.. Ska nog aldrig resa till Liverpool,  för jag kommer bli kär i varenda kille som pratar där... Mmm har haft en pubbkväll med 6 sådana sköntalande män...snacka om helkväll=)
Är faktist inte mörkrädd här hemma längre...sedan Biggan dog har lugnet lagt sig...vet inte riktigt varför, om det var oroligt för att de väntade på henne eller om hon har lagt en skyddande slöja över oroligheten..Jag struntar i vilket och är nöjd med att jag kan gå på toa utan att tända varje ljus på vägen dit... men sova utan ljud vågar jag fortfarande inte...men övar på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0