Merry leker..

med lakritsremmar för fulla muggar.. Det är nästan så en annan får ett slag av tassen när de försvinner in i munnen på mig..en sak är säker, han avgudar snören!! Han är med mig på kvällarna och jag drar snören i sängen och han ränner efter i en fart... det märks att det är kallt utomhus så han vill vara inne... På nätterna kilar han ut en sväng men han återkommer strax.. Varje gång han går ut känner jag en svag olust att något ska hända men kan ju inte hindra honom från att gå ut bara därför.. Merry och Pippin var i Falun våra bebisar i mångt och mycket och den känslan har återkommit efter Pippins tragiska bortgång.
Idag har jag däremot städat, och städat... inte köket nere(tack och lov är jag klar med det) utan mitt rum och köket uppe... som efter sisådär en månads negletion såg ut som ett bombnedslag... men nu är det nya sängkläder(de gamla var fulla av kylbalsam efter min lilla fotolycka) och jag har till och med dammtorkat=) Försöker fundera ut vad jag ska hitta på under november men för tillfälligt(ja jag vet att jag får skylla mig själv) är det skralt i kassan, men det är bara bra, ju mer jag lider ju fortare kanske jag fattar att jag måste skaffa jobb!!!
I fredags badade jag och mor och far tunna, det var supermysigt och när de gått och lagt sig smög jag ut igen och låg i månljuset och lyssnade på bokband...snacka om livskvalitè och ren skär lyx!! Funderar på om jag ska bada nästa helg när mor och far är borta... hmm Frida, vad gör du då? Ska du ta hit snubbot för ett dopp kanske så jag får träffa och godkänna han;) Mer då?? Nja inte mycket på g, imöra ska jag väg för andra gången och leta vinterjacka..får se hur det går... Jag vet att min blogg för tillfälligt är väällldig seg men jag skriver mest för min egen skull så ni får bara hänga på eller strunta i det;)  Avslutar med bilder på min vackra sängkamrat=)
Lakritsremslek
Vacker, trött katt som nu tänker sova..

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha än får du inte träffa han, men jag kan komma å bada lite tunna med dig, på lördag kanske? :)

2009-11-01 @ 23:19:22
URL: http://hellberg88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0