mmm

Njöt av att vara ensam hemma... ni vet, ungefär ff... Fast inte på det viset som andra njuter av det genom att supa som fan.. utan bara ligga och göra som jag vill...hehe nej, det där lät fel, jag bara var och tittade på tv och halvsov eller sov tills kl var 1.00 och jag åkte och hämtade mina väldigt roliga föräldrar... och sällskap... För första gången(och jag har kört många fulla människor) lät jag dem vara 5 personer i bilen och körde olagligt... Alla över 45(jaja, de var äldre men för att inte trampa nån på tårna skriver jag 45)... Inte en enda gång tillät jag att det skulle sittas överfullt i bilen när jag körde folk under 30... Men vad gör man när ens föräldrar ber en? Dessutom föräldrar som nyss köpt möbler som gör mitt rum så underbart fulländat?? Naturligtvis(iallafall i min värld) låter man dem hoppa i varandras knä och kör dem hem... jaja, lite litar man ju på att den låga budgeten i Polisen inte är ute och kollar sådant i Alfta utan att de stävjar bråk i bollnäs... Kanske dumt men det  verkar stämma för inget kom och bötföll mig... Dags att sova nu... jag saknar tlfnsamtal från någon, det är väldigt konstigt att inte prata med vissa varje dag... men så är det ibland... Jobb kommer ivägen...  Till Nylander kan jag bara be om ursäkt, mjölkade när du ringde och efter det sov jag... Ring gärna imorgon, fast inte före 11.. ja om du inte ringer 6-7 när ja mjölkar...=)därefter tänker jag sova... hela dan tills det är dags att laga mat=) Till Frida: Hoppas du kommer trivas i din nya lgnhet och att vi kan leka snart-... det dröjjer för länge mellan att vi ses... Ska du hänga med på Björn Rosenström? Jag och ev Sthlm ska dit och vore kul om vi kunde ha förfest... både sthlm och jag har beslutat att vi ska skärpa oss så jag lovar att vi inte skämmer ut dig... och mig;) Nej nu ska jag sova för snart ska jag upp å mjölka, tack och lov har jag sovit tre timmar innan jag hämtade mor och far så trots att jag går och lägger mig nu så kommer jag ha sovit 6 timmar inatt=) Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0