Snön den bara vräker ner...

japp nu är det snö i Hälsingland... Och jag hoppas den inte kommit för att stanna... Idag har jag kokat buljong igen, grisben denna gång eftersom det var grisslakt i veckan.. Den vart ok även om det inte blev så mycket eftersom grisar inte har så mycket ben..eller kanske för att vi kom på vad man kunde göra med benen för sent---
Stockholmaren är ikväll på kryssning, känner mig lite avundsjuk men samtdigt så har jag avrken tid eller pengar att roa mig just nu... Imöra skjutsar jag mor och far till bollnäs och deras sthlms resa.. Ska bli mysigt att va själv en stund faktist=) Mjölka kor och det vanliga...kanske ett eller två bad i tunnan och en massa mys med Merry=) Nån timme i telefon kan nog hända oxå=) Ser helt enkelt fram mot en enkel ensam helg med massa egentid=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0