Huvudlösa djur...

Japp igår stallade vi in alla korna och idag förlorar några av våra sommardjur huvudet... Det känns verkligen att hösten är här, allt läggs till "vila" och takten slås av... Har till och med hunnit söka lite nya jobb nu och även om jag trivs börjar jag äntligen känna en längtan ut att jobba.. Jag visste den skulle infinna sig, bara man väntar tillräckligt länge! Träffar verkligen inte mycket människor förutom familjen men det är liksom bara så.. Var förstås ut i lördags men pratade ändå enbart(så gott som) med Frida och sällskapet som var på besök... Så jag är inte ens intresserad av att möta nya människor just nu, detta måste ändra på sig... Den 23(tror jag det var) ska jag på Röda Bonden*brr* och träffa Edsbybor...Det var riktigt länge sedan nu, får se om man kan undvika några av alla dessa skumma typer och hålla fingrarna i kors att det under åren jag hållt mig därifrån har bättrat sig.... Men denna helg blir(vare sig jag vill eller ej) Lugn!!! Fortfarande blå upp till vaden, börjar bli lite nervös nu att det kan vara en spricka... Hmm inte bra med för hög smärtgräns...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0