Som en katt...

Så känner jag mig just nu... En katt som just efter en lång tids sjukdom av tycka synd om mig själv och hur fan gick det här till till att upptäcka att alla skador läker, att katten alltid ramlar ner på alla fyra är sant och det har jag åter gjort... Visserligen blåslagen än, visserligen smått skakad men likförbannat oskadd i det stora hela.. Nu längtar jag efter en dusch, en lång härlig varm skön dusch då allt ska tvättas av också är det dags att starta en ny helg, ren och fin utan så(nåja) mycket som ett märke kvar...Har skrivit ut ett flertal jobb(hjälper att vara sängbunden, då har man lixsom inget val än att sitta framför datorn) Hmm om man tänker efter har jag en vän som brukar säga "man får det man ber om, men kanske inte alltid som man räknat med" och tid att söka jobb har jag bett om... Visste bara inte att resultatet av den önskan skulle bli så rejäl!! Nåja, idag kan jag röra mig utan kryckor och faktist hjälpt till lite här hemma... men nu är jag slutkörd, så efter duschen ska jag fortsätta med Isfolket... mmm läser dem någon månad för tidigt i år, men det är klart jag får ju ändå inget jullov och dessutom hör det till att läsa dem när man är "sjuk"
Hej hopp från distanslöperskan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0