Just nu...

Är det helt fantastiskt skönt att ligga i sängen... och jag längtar tills bokbandet ska starta och jag ska vända mig om och sova... Har jag tur, får jag göra det inatt, kanske även imorgon.. men efter det, icke... och varför?? ja inte är det för att mor och far är borta så jag har hela huset för mig själv(visserligen är jag mer mörkrädd än vad jag nånsin varit denna höst men inte därför) inte heller är det för att jag ska upp å mjölka 6 på morgonen och är rädd för att sova över(mina syskon ska nämligen mjölka morgon) nej, det är bara så att det är FULLMÅNE!!! och trots att den förbaskade saken är miltals(100tals mil dessutom) påverkar den mig... Sova?? nej det kan man inte då, stirra i taket och va förbaskad... det kan man däremot... så nu går jag i bävans tider... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0