mm

Om 5 timmar ringer kl... å jag har sovit..typ 40 min, sen kom katterna å väckte mig,..Å trots att jag älskar dem undrar jag stilla, varför de måste vara så snälla och berätta för mig när de fångat möss...först ett jäkla rämjande(dvs jamande för er icke Alftabor) sen knaper knaper... mums va gott det är... men tre års innekatter, ja det säger sig själv.. imorgon får jag ta reda på resterna! har spelat tvspel... ja alltför många timmar men är helt frälst i wiisport resort=) Har fäktas, paddlat och åkt vattenskidor, snacka om svinkul=) Wall E var oxå kul men har fortfarande inte testat de andra två spelen...wiisport var inte direkt kul men ett bra intro för att träna lite handkontroller...Tur chefen kommer hem imöra för annars skulle jag nog spelat det hela helgen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0