broding

ja man ska inte fundera för mycket... det vet vi inget om egentligen... Jag vet bara att jag mår bättre när jag inte analyserar för ofta... man tänker för långt helt enkelt och fastnar i komplicerade nät av konstigheter... men när andra ber om analyserande... ja då är det svårt att undvika... Det finns vissa saker som tydligen är kroppspråk, kroppskemi och ögonkontakt.... Tidigare har jag pratat om ögon som möts av löften som aldrig infrias... nu handlar det om ögon och känslor som mötts och infriats... i hemlighet... sen har de lagts på is men ikväll... ja ikväll hände något som inte borde hända... vi hamnade på tumanhand igen... och trots att vi inte gjorde något... inte ville göra något så började vi utreda... å det var inte ett bra val... inte alls faktist! Ibland är inte reda ut det rätta... let the barried be barried and the soul rest...Hur kan nått som är så fel, kännas så rätt och hur kan jag ens överväga det hela!! Sjukt, börjar nog bli uttråkad i lilla alfta... time 2 get a change!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0