melting heart...

På facebook kan man skicka alla möjliga sorters hjärtan... allt från "svenska hjärtan" till jagälskardigmestihelauniversumhjärtan" men det är bara vaga symboler, eller egentligen ingenting vad gäller känslor... de som man verkligen älskar och bryr sig om behöver inga sådanna bevis.. de känner det i hjärtat utan att jag behöver skicka massa aplikationer på dem.. sen att jag skickar sådant trams ibland, ja det beror mest på att jag jag mottagit det och återsänder.. däremot älskar jag verkligen småttingarna=) (jag älskar fler än så så antar jag sja skriva att jag älskar dem oxå)Så fort man ens funderar på att bli deppig kommer de sättande... Man smälter totalt när Kaluha har sitt snöre i munnen och vill att man ska leka... Eller Jameson ser djupt i ens ögon(han är en skum katt för sen den dagen han kom hit stirrar han en rakt i ögonen) och ber att man ska ta upp honom.. Charmtroll helt enkelt, precis som mina små 1åringar=) Idag kom Arvid och tog mig i handen på en liten tur=) inte för att han inte kan gå själv utan för att han ville ha mig med=) Må så vara att jag inte känner för egna barn, men mina syskonbarn får mig alltid att smälta=)lots of love=)!!! Nån annan som jag totalt smält för är min lilla kusin Ronja, jag kände henne inte riktigt eftersom... ja vi är wedinare och åldersskillnaden är ju ganska rejäl... Men jobbat med henne nu, eller ja kanske inte jobbat med henne utan snarare haft henne när jag jobbat... å hon är helt underbar=) Snacka om Wedin i själ och hjärta=) Liten, söt och tystlåten men helt bestämd ändå!! Sann Wedinanda med andra ord=) Har faktist favoritiserat henne mer än mina syskonbarn när jag jobbar på furan... vem kan mottstå henne... När jag(eftersom jag antar att hon inte känner mig) säger till de andra barnen:- Ronja är min kusin... Nickar hon snusförnuftigt och säger på äkta Wedinvis(trots att denna information är ny för henne) Japp så är det...Klockrent skulle jag vilja säga!!!(Låt oss hoppas att en viss svenskanörd inte läser detta blogginlägg, för den blivandesvenskaproffesorn kommer isåfall gråta över mina stavelser, satser och ordföljder!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0