Ögon...

Ögon är som magi... de glömmer inte de blickar de gillar... eller ogillar... Återsåg i veckan ett par ögon som jag verkligen gillar och det fick mig att minnas... Kemi, kroppspråk eller kalla det vad man vill... vissa människor behöver man inte träffa på flera år ändå så när man träffa dem så har inte en dag passerat... det får mig att drömma=) Jag vet att det bara är drömmar men gud va söta de drömmarna var=) Veckan har handlat mest annars om jobb, och jobb=) Jätte härligt att vara produktiv och jobba men just nu skulle jag hellre vilja åka på ikea och köpa kök... men samtidigt skulle jag aldrig uppe det som anledning för att inte jobba.. skönt att ha en mening med livet igen, härligt!!! Sen kanske anledning till livets mening återstår att finna.. På ett sätt skulle jag vilja vara i en annan stad ikväll och få diskutera, behöver en god diskussion i all röra!...på ett annat sätt är det skönt att slippa alla problem och bara vara hemma=) Kryper i sängs nu, med ögonen på näthinnan som kommer ge mig söta drömmar... antagligen ringer vännen vid fyra och vill prata... gör han det inte får jag en god nattssömn... men massa konstiheter imöra... natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0