Ta lärdom, gå vidare;)

Har lärt sig en viktig läxa i livet... Plastbunkar som man t ex gör sockerkaka i med gummiring för att motverka halkningar skall inte, under några omständigheter placeras i mikron...


Ja så nu har man lite skallebank för inte har man vett nog med att vänta med att fixa tårtan tills den otroliga lukten(nåja stanken) har försvunnit utan man fortsätter lugnt sina göromål...bara nu inte grädden smakar bränd skunk... Hmm imöra tisdag fyller min mellersa syster år... Ingen ålder nämnd men hon går på åren hon med.. Själv, hua fyller jag snart 27... Har länge gått och trott att jag skulle fylla 26 men så kom Gunilla och sa...men susann du är ju som Elin och hon fyller ju 27... Snacka om shok...vart tog mitt 26e år iväg?? Det försvann obemärkt... inte ens vad jag fick i present kommer jag ihåg... mycket märkligt! Jobbat idag och åter igen känt fläkten av att bo i byar...alla känner alla och alla har nått band till någon.. Skumt men ganska mysigt.. Nu ska här sovas..natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0