Ah...

Som en klumpig val kommer man upp, ovanan med balansen och lite komunikationssvårigheter.... Men underbart kul att vara i sadeln igen=)  Olivia är inkörd och har bara några småfel så jag leker med Fia och rider... Känns underbart härligt=)  Kylan har äntligen lagt sig den med och det börjar kännas drägligt... Folk får tycka vad de vill men jag trivs i snön och kylan i vintertid... Man kan inte sträva efter årstider som inte är utan existera precis där man är just nu och det gör jag... och stormtrivs med det=) Sökt ett spännande jobb som vore mitt drömjobb men jag förstår att chansen att man ska få det är minimal...men drömma kan man ju=) Min lilla Merry(jaja han känns ganska stor nu) har inte helt kommit över småttingarnas ankomst men har börjat komma ner på dagarna och tittar på dem... nu börjar han t om titta mera intresserat när de leker än surmulet så det går framåt=) Annars är livet lika lugnt som vanligt... Hade dock en underbar kväll på Tuppens där jag bara fick springa runt och snacka med folk... Balsam för själen helt klart=) Tog till och med en buggsväng med kusin min... Jag mestadels i skrattanfall men gick bättre än väntat... Det påminde mig om att jag lovat ta buggkurs innan surströmingen nästa år... men jag vill verkligen inte göra det här omkring...så får se hur det går med det...Får jag nya jobbet så;) Nej nu ska jga sova...
Förresten kmmit till värld 6 i wiisupermario utan så mycket hjälp av guiden, lite stolt är man ju eftersom man inte direkt är någon tvspelare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0