En ide...

Ska jag testa nu... En ny sorts matblogg(jag vet, finns tusentals av dem) men den här blir av annorlunda koncept... men bara ett test nu så kanske inte blir nått av det....
Nåja:
Plats:Edsbyhotell
Tid och kostnad:Lunchmeny 75kr
På Menyn:
Pasta med biff, dragon och champinjoner

Det som serveras: En välkokt spaggetti som har nån form av brunsås blandat i sig, troligtvis såsen som biffarna stekts i. Biffarna består av små gråa (dvs kokta) bitar irörda med spaggetin.
Betyg:Knappt G: En grå sörja som är ganska smaklöst, kryddorna har de glömt i skåpet och champinjonerna... Ja de hämtade jag på salladsbordet..
Tillagning: Tag den ovannämda röran, salta och peppra väl och rör om.  Hämta en välfylld tallrik grönsaker från det underbara grönsaksbordet, se till att få med mycket rödlök och tomater!. Häll detta över röran och ät.
Betyg efter tillagning ala Susann:
Över medelG: Tyvärr hjälper detta inte de sega biffbitarna men rätten ser plötsligt mycket godare ut samt blir smakande. Bon apetit=)
För ett vg krävs att ni:
Tag med tabasco, riven parmesanost och citronpeppar.
Fortsättning för mer tips och trix genom Ovanåker och Bollnäs matställen kommer varefter jag äter på dem... Ett är säkert, det finns alltid något sätt att göra "resturangmaten" godare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0