Så var året nytt...

Kan undra vad 2010 har att erbjuda... 2009 har varit ett krånglitt år på alla sätt och vis,vänner runt mig har mått dåligt och det påverkade även mig... Att vara stöttepelare och vän som ställer upp har nog varit forna årets tongång..Men jag har även känt stöttning och lärt mig ta emot vänners kärlek och vänskap... nått jag ska bli bättre på!! Lyssna på positivt såsom negativt...  Det har även varit skratt, glada minnen och en hel del upptåg=) Jag har lärt mig uppskatta fjantdans, jag har diggat på tuppens och flyttat hem till Alfta.. Jag har lärt mig gräla och inte vara rädd att argumentera... Avslutande året i Falun innebar något nytt, c-uppsats, praktik och samtidigt avsluta det gamla och få in något nytt... Livet är inte lätt och ibland är det riktigt krånglitt... Bara det att städa ut två lägenheter i samma veva som man har seperationsångest och allt är ganska rörigt... Jag har även fått sagt att adjö till två av mina vänner detta år, ett som var väntat och ganska enkelt och ett annat som var svårt och väldigt tungt.. Biggan och Pippin, jag skålar för er denna andra dag av 2010. sedan är gammelgården målad och omsedd, vi har smygöppnat och haft våra första gäster... Kaluha och Jameson gjorde inträde, vilket ger mig lite dåligt samvete för Merrys skull... Som avslutning på året gjorde jag en enda dokusåpa av mitt liv(lite spänning i vardagen lixsom) men det slutade ganska bra även om röran var total, igen tack alla ni som orkar lyssna och förstår mitt tjat! Så 2010 hoppas jag innehåller mycket vänskap, värme och gemenskap. Ett jobb och lite resa vore inte heller dumt!! Dags att solen går upp över en strålande framtid... BRING IT ON!

Kommentarer
Postat av: Malin N

Tack själv för att du är en så fin vän=)Älskar dig gumman

2010-01-02 @ 18:26:01
URL: http://nogg.se/stjernkatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0