Alfta i mitt hjärta..låt mig få sjunga din sång..

Ah... underbara, störtsköna Alfta i högform... Alla som skulle ställde inte upp, å alla som borde var inte där men vi som var där hade en toppenkväll=) Eller ja, det kan ja egentligen inte säga men det hade iallafall ja!!! Alfta kan om de vill... å ikväll kunde vi... trots att baren bara servera öl,vin och cider... trots allt annat så skrattade jag mig igenom hela kvällen... blev t om bevisat att de som besökt edsbyn på förfest kom hem oskadda(bara det värt en suup) Såg en eller två edsbybor som var på besök..å det är inte heller så illa.... Kvällen slutade i telefon med en obeslutsam stockholmare... tänk att det ska va så svårt att bestämma sig(för det har aldrig jag?)åsså jag... som har alla svar till alla utom mig själv... nänä!! Mindre tro på sig själv... mera lyssna på andra..natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0