första panikångesten..

ja inte lär det bli den sista heller... otroligt dock att det dröjt så pass innan man fått den... Att övergå från singel till ihop har hittils varit ganska lätt, minus en bekanskap som jag saknar och sörjer, men att ha kakan och ändå inte funkar inte.. Lätt har det varit ial med tanka på hur negativ man varit till sådanna företelser som beroende och gemenskap!! men att leta lägenhet ihop, ja det innebar ett paniksamtal till stockholmaren!! Jätte mysigt att vi kan tänka långt fram, men hjälp va seriöst det blir!! Jag är ju inte bara med pojkvän, utan med honom följer hund och katt oxå... och det innebär "nästan" lika seriösa band som ett barn i mina ögon... nej det jag behöver är andreas, här och nu som kan lugna mina farhågor och ta mig i sin famn och likt magik.. så är inget omöjligt eller ens dumt! Tänk att allt som jag trodde var så svårt, är så enkelt med honom, och tänk att med honom finns inga komplikationer eller dumheter, bara ren skär ärlighet och det är underbart! Ärlighet och förtroende, bara massa underbart!! Känns helt sjukt att orden kommer ifrån mig, jag känner mig som en ny människa, och det är ju både dåligt och bra... för jag har aldrig ansett att man ska förändra sig pga av någon annan, men den jag är nu gillar jag bättre än den jag var förr.. så varför kan man inte landa i den förälskelse man är i just nu.......... nej framtiden, den ligger framåt och jag vill helst vara där igår men eftersom det inte går får vi ta en dag i sänder.. kanske eventuellt, borde.......... natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0