På rätt spår...

Mmm fortfarande en vecka kvar innan Andreas är hemma igen... Mitt liv är plötsligt indelad i tio/4a dagars perioder... Ganska sjukt så därför måste jag nog hitta på något mer vettigt att sysselsätta mig med, har inga planer att bli en sådan som slutar existera när vissa inte är närvarande... Men ändå... Annars då?? Ja allt jäklas just nu runtomkring, en höna blev tagen av höken, kylskåpet i ysteriet strejkar och i Ostkiosken var det bovar och banditer inatt... bara S.K.I.T med andra ord!!! Jag har skrapat bort färg från fönsterglas idag och hade sönder två glas... nej det här är inge kul längre... ska sluta skriva nu och återkommer när det finns  nå roligare att säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0