Sommar, sommar och sol... havet å vinden..

Ja ni vet resten...
Jag vet att jag inte skriver mycket för tillfället... men solen strålar ute och jag har helt enkelt inte tid att blogga.. nu skulle jag kunna skriva att efter höskörden har jag mer tid...eller efter det eller efter det... men sommaren är en hektisk tid och jag har väldigt lite tid att slappa och ta det lugnt... samtidigt som jag inser att jag lever ett väldigt unikt liv där all tid egentligen styrs av mig... Jag har ial lyckats vara lite mer social denna sommar och ska nu bara lyckas ta mig ut lite mer bland fler människor=) Längtar till Långnäsparken... tyvärr är det ju så att när jag kan tänka mig gå ut där är det som bäst fest i forsparken i alfta... å välja mellan dem två är inte ens svårt... inte det minsta!! Forsparken here we come;) Sover fortfarande ute i transformatorn, har inte riktigt hjärta att slita mig ifrån den häftiga känslan att ligga och läsa i kristallkronans sken eller att ha så högt till tak att jag (nästan) kan leka Fantomen på operan=) Helt enkelt, varför flytta hem när man kan mysa så??? Hjälper till en hel del i ladugården... vilket än en gång bevisar... JAG ÄR INGEN BONDE!!! Visst är kor söta, 1 mjölkning, 5 mjölkningar... nja kor är söta men ganska irriterande 6e.7e och 8e gången... 10 och framåt.... men SLUTA tramsa kojävel och mjölka klart så jag kommer härifrån!!! Älskar ta in hö... men lika där... första fem lassen..mysigt!! Resten, jävla slit!! Nej nu måste jag sluta... grundmålat tio fönster som idag ska 1a gångsmålas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0