Vardag igen...

Jag brukar tycka även var-dag har sin charm.. Klev upp halv nio i morse... Fick sovmorgon efter en hård lördag och höintag söndag... lite måndagslyx helt enkelt... sen blev det lite fönstermålning och idag kan jag skriva... 6 fönster HELT KLAR=) Funderar på att sprätta en öl och fira detta med men eftersom jag även funderar på att åka bort ikväll så vet jag inte om det är så lämpligt... Får reda ut det lite... men i vilket fall är norrsidan(den som här minst antal fönster)helt klar... Underbart, hoppas veckan fortsätter likadant, på torsdag eller fredag kanske en annan får hjälp med höet från nytorparen oxå=) Vore kul för det var riktigt roligt att umgås och snacka gamla minnen... 9e år sedan man var där och härjade... känns som igår ibland... och ibland en hel livstids sedan... Det värker i mig idag... känner mig gammal och trött... dags att äta lite så man blir glad igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0