Bilder på stugan=)

Hmm nej det där var visst en bild på mig... det finns faktist sådanna oxå... de är bara mer eller mindre icke existerande=)
Före innan jag satte igång: En helt typisk sommarstuga....
Efteråt...
Efter som jag konstant tjatar i grålumpappen... här ser ni resultatet av det=) Man slipper jäklas med gips utan kan bara smacka på tapeten ovanpå grålumpen... och tar man skapligt prisvärda tapeter(dvs ej rustas) krävs så gott som inget förarbete utan dagens tapeter klarar av ganska omilda bakgrundsjobb... Mind U, lite beror på mönstret oxå för de som vart i vår gammelgård och sett tapeterna i "gula rummet" ska veta att de är autentiska tapeter från 50 talet(dvs kvaliten var sådär) och det är inte mycket som syns med dem heller, trots att jag strävade med grålumppappen att få den lite gubblig så det skulle se än mer autentisk ut=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0