En dröm...

Måste ju bara berätta om den sjuka drömmen jag hade igår natt... den är helt sann faktist.eller ja alltså helt sann att jag drömde så här, inte att det faktist hänt.. den bygde nog vidare från att pappa sköt en räv som åt våra hönor... sådana saker registreras i min hjärna och får min fantasi att spinna... hade ju kunnat vara scener ifrån schindlers list men istället spann min sjuka hjärna ihop en sak som hände i helgen, dvs vikoria och daniells bröllop med skott i gryningen... så vad kan min sjuka hjärna göra med den röran???
Ja ni... efter vigseln på väg till deras "smekmånad" förde Sveriges regering dem igenom en gång och framför slottet knäböjde de och blev avrättade med nackskott... Vaknade på morgonen med känslan av... det här hände väll ändå inte?? och naturligtvis gjorde det inte det men jag drömd t om ihop en presskonferans där kungen står och förklarar att det var bäst det som skedde, då slapp vi oroa oss för avvecklingen av tronföljden... Min hjärna kan verkligen leka med olika faktorer och få ihop hela scenarion... helt sjukt men jag trivs med det... dårhuset nästa=Susann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0