En fråga besvaras av en annan fråga...eller träning till att bli politiker

Det är jag snart kung på... eller vrida runt frågan så det som egentligen är a, är b och vad som egentligen var frågan blir bortglömt pågrund av att jag svarade c som egentligen inte hade något med saken att göra... I slutändan så kommer jag för det mesta undan raka och enkla svar med en liten vridning, en nick eller ett dolt leende... Jag ljuger absolut inte, jag bara... undviker dem=) Det är ett lämpligt sätt att leva utan vare sig vita eller svarta svar... vare sig ja eller nej eller både ock... Velig har jag ju alltid varit, och haft problem med att ta beslut för då måste man även ta konsekvenserna av det... vilket gör att när jag väl tar ett beslut, så står jag så gott som(hmm borde stått alltid) för dem=)
Fantastiskt va roligt livet är, det är en jublande kör av massa dumt trams som sammanspeglas i en enda stor härva av garn... Ibland undrar jag om inte Liftarens Guide till Galaxen speglar livets trassliga irrvägar så att vi alla i slutändan kommer mötas i Resturangen vid livets slut och filosofera med den ko som en kvart senare ska ligga på tallriken... Snacka om Nirvana... eller kanske... Dårhuset nästa för Susann=) får livet vara så här menlöst roligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0