Hej hå en flaska med rom=)

Det var den midsommaroftonshelgen(långt ord) och vill bara tacka alla som såg till att jag visste vad jag gjorde, underbart bra kompisar man har=) Katterna har inte varit imponerad av den hund som följde med Nytorparen hit men det gick faktist riktigt bra även om Grålle/Merrys ansiktuttryck(hmm nosutryck, morrhårsutryck, vad kallas det minspel en katt gör?) var riktigt underbart att se... Väldigt lätt att tolka, ren skär avsmak!!!! Han stod på balkongen och följde hundens varje rörelse med en konstant blick av ren skär avsmak och äckel.. Växelvis tittade han på mig oxå som om han försökte förmedla(utan att jag hade nå problem att fatta budskapet) att HAN minsann inte tänkte tåla om den där håriga saken flyttar in=) Som tur var hade jag och mor redan tänkt på detta så Nytorparen och jag bodde i transformatorn, så nu är den invigd och klar=) Var riktigt mysigt att krypa in i duntäcket och sova med elden sisådär en halv meter bort som sprakade=) Gick bra att mjölka oxå(det var ju syftet med att Nytorparen var här) så helgen vart mycket bra, trots mina tvivel i slutet på veckan.... Helt enkelt en nöjd helg=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0