Kan man ligga sig till träningsvärk..eller hur tusan gick det här till?

Ja gårdagen kändes lite tung till att börja med, lördagens bestyr gjorde att man inte riktigt orkade slappna av efteråt så tror jag sov tre fyra timmar lördag till söndag... sen upp och vara värdinna åt de som sov över samt städa och iordningställa gården igen... Vid tre beslutade jag mig, packade en väska och for till stugan... Väl där sov jag i tre timmar i soffan... vid tolv kröp jag ner i sängen och sov till nio på morgonen... så efter ha legat i många timmar har jag träningsvärk... Hur otränad är man egentligen när ens liggande får en att bli stel?? Nej detta verkar inte nyttigt, måste nog träna mer på att ligga så att jag inte får träningsvärk av det..Måste ju va en utmärkt anledning till att spendera mer tid i sängen....till dess skyller jag på att jag sov i soffan samt att jag är ovan sängen... kan ju fungera en stund..eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0