kinkig....

nä idag är ingen riktig höjdardag... småsur och inte riktigt helt optimistik helt enkelt... dagen började ganska bra, städade och lyssnade på loke å sen till eva och köra lite häst och det funkar bra... Men nu känner jag mig inte alls glad, ser inte fram mot lördagen och allt känns som ett enda stort misarbelt misstag(hur många negativa ord kan man få in i en mening?) Det sjuka är ju att jag inte vet varför, det finns egentligen ingen orsak till detta gråa moln som hänger över mitt huvud, solen skiner ute, det mesta är gjort och klart... Så varför känner jag mig bara trött, less och allmänt fel.... usch om klockan bara kunde bli sängdags så man kan börja på en ny dag, en dag som blir bättre än denna kväll... BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0