Maten som kom och gjordes...

Mentala anteckningar:
Mangochutney 5 l
pizzasallad 5 l
potatis 5 kg
rödbetor/palsternackor 1 kg
marinerad tjälknöl 1 kg
ostkaka: ?
Stekost: 2kg
grillkött: 3kg
4a kladdkakor
sallad,gurka, tomat, grädde..
Ja jag tror faktist det är allt... jistanes, svälta ihjäl kommer vi inte göra iallafall=) Kanske tur det eftersom vissa ärvda gener från Janhanshållet gör "vissa" av oss lite (hmm) smågriniga... Tänker på tre särskilda och eftersom vi är släkt på mors sida så måste det ju va från det hållet... Kanske ska göra en blankettundersökning för att ta reda om andra lider av det... Annars då, knaprar allergimedecin som tusan efter en dust med myggen, var för upptagen med att snacka för att känna av de små eländiga rackrarna men nu märks de verkligen!!! Usch nu blir det sådär virrigt igen... Skyller på stress och press... men ändå... Håller fokuset på tisdagen, på tisdag är allt över och jag kan slumra med gott samvete och tankarna på välförtjänt vila... Imorgon är det en rolig dag, hoppas jag... vill jag tro... måste jag tro... varför drog jag igång den här cirkusen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0