Smoergasboard... eller en hel jäkla massa mat helt enkelt

jaja så närmar det sig finalen då... dan före dan så att säga.. alla andra räknar ner till kungliga bröllopet och grannen nog tränar en eller två ettikettregler inför att få sin kusin adlad till prins så övar jag på ett "hej välkomna, Vem är ni och vem i släktträdet är du" leende och funderar på olika årtal och vart jag egentligen ska placera alla människor om det regnar... m ao har jag och festkomiteen på kungliga slottet ungefär samma problem.. även om jag inser(men bara knappt) att mina problem är en aning (bara en sisådär 100 000) mindre än deras... men bara en ANING!!
Så idag har jag filat vidare, både bokstavligen och bildligt eftersom jag gjort en sisådär 5 liter mangochutney, lika mycket pizzasallad samt fyra kladdkakor... Efter det och lite dusch och annat vart det lite vimsigt, man kan ju aldrig veta var i skogen man hamnar om man bara kör så lite färdriktningar senare så hamnar man slutligen rätt... men frågan är då vad man ska göra sen... Jag har ett utmärkt ord för det... FJOLLA! Det vart ju bra ändå men ändå till ändan... nej det är dags att bli lite stor och lära sig vad man tycker och tänker.. eller nja kanske inte helt men iallafall en del av det man tycker och tänker=)(har en stående tro att den dag någon verkligen vet hur min hjärna fungerar, den dagen kommer jag bli väldigt arg... för att någon annan ska förstå sig på mig, innan jag gör det själv vore ju en ren katastrof=))Strunt samma, efter några(hmm) myggbett senare är man åter i bilen och färdriktningen är, något sånär klar går tiden skrämmande fort och man är snart på max för att äta lite mat... Gotteligott=) I efterhand känns dagen och framför allt kvällen som ett stort leende och jag somnar nog sött med tankarna på myggor, blivande gaykillar och en massa skratt=) Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0