Tadidum...

Städat i över tolv timmar idag och det känns som min hjärna är lite insnöad på det här med städ... Men det utroligt sega ämnet ska jag inte diskutera med er.. kan bara konstatera att jag numera hittar i min garderob och alla dammpartiklar som fanns på övervåningen är ett minne blott och det är ju inte så illa=) Avslutade kvällen på altanen och lite whiskey och planerade släkträff, det börjar närma sig nu=) Lagomt avslappnad kryper man till sängs och ska sova lite... Det händer inte mycket mer än städ i veckan men den som lever får se... har ni tänkt på hur mcket klicheer och fåniga ordspråk jag slänger runt med just nu?? Jag har ial tänkt på det och kan konstatera... de behövs=) Funderar om det är två veckors sen som man skulle ha åkt på bilresa eller en... svårt det där, veckorna bara går... kan undra om man har bil för att åka på bilresa denna vecka då... hmm krånglitt det här med minnet=)
natti på er!
Dagens citat:
the worst thing with a sms is ones U sent it u cant take it back!!!
Kanske nått att fundera på???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0