klockan blev sent---

Innan jag hann få upp bloggen... Nu är den över tolv och jaja så kan det vara ibland!! Kan börja med att be om ursäkt, ibland hänger inte jag riktig med i svängarna och förstår att folk faktist läser min blogg och därför reagerar över vad jag skriver... till de vill jag försäkra att jag har full koll på vad jag skriver, hur många jäger jag en druckit=) Med det sagt övergår jag till annat... Känner för ett fortsatt kryptiskt språk så varför inte... Vissa möten, vissa gånger... även fast man planerat klargörande så behövs inte det... för när man möts, när man träffas har magin lagt sig... Vänner är man fortfarande men mer är det inte... Det kändes skönt och färdigt och allvarligt, hade jag något nämnt hade det blivit mer komplicerat än det varit... Det kändes som ett tack och förväl, vänner förblir vi men aldrig annat...så skönt ibland att sätta punkt och det gör jag nu. Om man ska gå in på mer fattbart kan jag gå in på helgen, den underbara=) I stocholm har jag lekt, i dagarna tre.. Första dygnet med min söta familj från Falun, veronica och malin... massa skitsnack och kärlek=) Ett dygn med en annan kär vän från falun avverkades och med det kom en hel del promenerande och flanerande i sthlm=) Jag tror jag var på alla gatur utom de stora gatorna och det var underbart, att springa in i alla småbutiker från alla hörn och kanter slår alla drottningar/kungsgator med sina konversiella tråkiga butiker... Inte mycket som ag handlade men inspiriation hämtade jag i mängder=) Väl hemma igen var det dags för ikea och nytt kök=) Valbo och Gävle avverkades och aldrig har ag haft en dag som var så underbar... allt fanns hemma(inklusive min nya stereo och externa hårddisk) så det var bara shoppa loss och njuta=).. Idag har vi rivit de delar av köket som inte ska va kvar..nu återstår bara resten... Jag älskar att leva!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0