dimdidum

Återigen, persons pack på lördag och stockholmaren har efter mycket velande bestämt sig för att vara hemma... eller nej inte hemma utan i Valb... Långt från Alftaborna ial och det känns ganska bra eftersom denna helg helt enkelt var opassande på många plan... Att han dessutom blivit med "hund" gorde inte saken bättre eftersom jag inte vill blanda in de dofterna i mitt hus längre för katterna blir så rädd... daltande matte jag=) Så nu kan jag koncentrera mig på mig själv och bara njuta av bra musik och alftabornas sällskap=) Veckan som kommer är lite oplanerad den med, men en sak är säker.... Jag ska slappna av och bara njuta.... Av våren, värmen, solen och allt det andra... för livet kommer inte i repris... sen kan man om man känner viss stress citera en viss känd spelman vid namn From Olle... Han blir ifrågasatt av sin fru varför han spelar fiol hela dagarna och inte sätter potatisen i jorden som alla andra gjort och att dagarna bara går... Hans svar är underbart tycker jag
"- Dagarna bara går och du ser inget..."
"- Men det kommer ju nya dagar, utan att man gör något kommer det nya dagar, alldeles som till skänks."
From Olle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0