Dunder och banditer...

Robert vill ha olja...
Ja just nu håller jag på och går igenom gamla kassetband, kasseras,sparas eller kopieras till datorn... Det är frågan man ställer sig och man hittar många godbitar i smeten av skit=) Mycket är skickat till elida men det som finns kvar är nu genomgott och inatt ska jag nog sova till Lina, Lasse och Ludde... Ser fram mot de spännande ljudeffekterna och den lilla roboten roberts oljetörstande röst=) Den har förövrigt blivit min smssignal, länge leve nya tidens dubbeldäckare som kan både det ena och det andra=) Lp, kassett, cd, usb och minneskort... Massa möjligheter mao=) Har inte hänt nått ikväll men det var rätt så skönt det oxå, ska ju till Gysinge byggnadsvårdcentrum imorgon så det gäller att man orkar va alert då med... Så bara de där trilskande kycklingarna hoppar in i sitt lilla hus så kan man stänga och låsa för dagen... Mor är dålig så jag har "husnyckel"ansvaret... Kycklingar, ostkiosk och ytterdörrar ska låsas=) Sen blire nog en långdusch... Underbart att det är så varmt att man kan gå ut i morgonrock och stänga och låsa... det är sommarmys=)

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Lina, Lasse och Ludde...och Zargo! :D Har letat efter mina egna kassetter, men ej hittat dem ännu. Man skulle inte kunna få ta del av dina arkeologiska fynd?

2011-12-07 @ 09:07:53
Postat av: Stefan

Jag undrar detsamma. Lina, Lasse och Ludde hade jag gärna fått höra igen.

2011-12-19 @ 23:07:26
URL: http://80sguys.blogspot.com/
Postat av: Palle

ÅH! Som jag har letat! Möjligt att digitalisera? Jag betalar gärna

Heter sagan Lina, lasse och ludde? Jag minns Zargo och att vapnet var att skjuta gräddbakelser eller något sådant?

Berätta gärna mer info för jag har letat förgäves på nätet :)

Svar: Ska se om jag lyckas skicka filen med zargo å planeten lattjo:-)
Susann

2012-02-08 @ 17:11:55
Postat av: Palle

Åh herregu! Gärna! :-D Min lillasyster kommer att gråta av lycka! Tack för att du försöker du världens snällaste människa!

2012-09-21 @ 14:37:48
Postat av: Jocke

Håller på att leta ihjäl mig efter Lina, Lasse & Ludde, När jag upptäcker att du skrivit om dessa talböcker. Jag minns två äventyr med dem. Ett utspelar sig i rymden och den andra tror jag är under vatten i en ubåt.
Hur gick det? Fick du iväg filen? Skulle jag också kunna få den skickad till mig?

2012-11-11 @ 11:07:34
Postat av: Jörgen

Hej igen! Det vore så himla kul att höra de här igen (och spela dem för barnen :)) - finns möjlighet att ta del av dem?

2012-12-08 @ 10:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0