Ett packat pack på packet=)

Säg det fort några gånger.. Bjuder på lite bilder från i lördags... Inte många inne på själva spelningen dock, glömde att jag hade kameran med då=)
På väg dit... cykeltur med MÅNGA stop=)
Sarah och Carina
Papsen njuter... alla har samma snygga gula armband, lite pinsamt det där, måste ha varit rea på Ålyran för alla som var på paket hade sådana... Inte lätt när man måste klä sig så att den acosiaren ska passa till=)
Bild på huvudatraktionen för kvällen... det var ungefär så här många minuter jag faktist tittade/lyssnade på honom... Men hörde och sjöng med på Mördar Anders gjorde jag... men då var jag nånannanstans så såg han gjorde jag inte=)
Så vart det hemfärd då... samma ställe rastas det på, dock lite mörkare nu=) Alla har samma pose, men vem finner de så intressant?
Aha det är Hult som hann ikapp oss och tyckte vi var maka långsam.......... så det blev en pratstund med tillhörande dricka naturligtvis=)
Annika och Hult
Nej resten av bilderna får ni faktist inte se=) Naturligvis inge bilder på mig men observera att mor är med på bild... det händer INTE ofta vill jag lova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0