hehe

jaja jag tror den rubriken använts förr... Haft en riktigt MYSIG helg, fredagen vart lite omgjord, jobbade på Nordanäng, spännandel att jobba med carina, det har jag aldrig gjort förr så det var kul=) Lite svårt att hålla gränserna tycker jag ibland och inte snacka syskonbarn osv när man jobbar med syskon men man vänjer sig nog=) Nordanäng jobbar ju med tecken som stöd och det är verkligen något som jag vill jobba med, men man känner isg lite handikappad när man inte kan ett enda tecken och barnen tecknar åt en, som tur är kan de äldre barnen tolka åt en=) Man har ju läst en hel del om att jobbba med tecken som stöd och efter varit på "studiebesök" där är jag mer övertygad om att jag hör hemma inom specped eller en förskola som jobbar aktivt med sådant, underbart spännande område! Tydligen funderade de på att jag skulle få jobba på förskolan i sommar, kul att få det förtroendet och det känns lite synd att man inte kan jobba men det är andra saker som ska fixas i sommar... men ändå, att bli funderad på måste ju betyda att jag inte sköter mig så illa som vikarie så det känns som ett bra betyg=) Något annat som förvånat mig är att jag lärt mig nästan alla barns namn på både tellus och furan gul och gröna avdelning... ni som känner mig vet hur svårt jag har för namn så jag är stolt över att kunna gå på Ica och se ett barn och tänka... hon heter det och det=) T om lärt mig några föräldrars namn... jättecoolt! nu så, återvända till helgen.. Fredageftermiddag lekte ja mest med wii och tog det lugnt... Igår red jag och grillade hos stina och peter, var härligt att snacka massa skit med dem och träffa arvid och elida utanför förskolan och bara vara=) Idag ska jg leka med frida, vet inte riktigt vad v ska göra men det löser sig nog=)det brukar det göra...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ställ gärna en fråga: http://ellieee.devote.se/ :)

2010-05-09 @ 07:51:12
Postat av: Suneeta & hunden Chanel

Hej! Allt bra?? =)

2010-05-09 @ 07:52:23
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Signe

Hej! Skulle betyda så jäkla mycket för mig om du skulle rösta på min outfit här: http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=57624



När du röstat så kan du slänga in en kommentar på min blogg så länkar jag dig!



SNÄLLA SNÄLLA RÖSTA! KRAM!

2010-05-09 @ 07:54:29
URL: http://signebelfiore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0