HIMYM

En hyllning till How I met your mother... Jaja vem som är min favoritkarraktär kan alla som sett serien gissa... En dag hoppas jag kunna ha en sådann humorisfylld berättelse att berätta för mina barn om att finna den rätta, och några Barney har jag ju redan träffat i mitt liv så den karaktären är fylld men samtidigt, det finns alltid plats för fler galningar i mitt liv, ju fler desto mer att berätta=) Man ångrar aldrig något man gör, man ångrar det man inte gör... Det var valspråket jag hade när jag åkte till england, och det är inte så tokigt... Liksom ta lärdom och gå vidare... En helt sjukt galen tanke är att om 33 år fyller jag 60=) Snacka om massa saker man ska hinna göra innan dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0