Ja förresten....

Ni som är eller funderar joina mig i Alftas virrvarr i sommar... Här kommer viktiga datum att kryssa i kalendern, Frida det gäller dig med!!! 3 juli, då är det parken och sommarfest som gäller, säkert cykeltur och förfest från Norrby för de som vill=) Sen kommer nått spännande 4-5 augusti i grannbyn Edsbyn(ja jag vet, men det är Alftakillar som annordnar) nämligen småstadsliv som teater=)........ Me like!!15e augusti kl 15!!(obs tiden!;) går karnevalståget genom byn och den som tittar noga kanske ser mig på en vagn...eller kanske gående=) Dagen innan är det naturligtvis Stormässa, inget att missa den heller!! Sen kommer nästan sommarens viktigaste datum 21 augusti... vad händer då?? Årets största illaluktande fest äger rum, sveriges största surströmmingskiva!!!=) Ni som vill ha hela årets schema kan hämta en turistguide eller ladda ner
denhttp://ovanaker.se/download/18.34904ee0127b2c83eb680001077/edsbyn-alfta.låg.2010-11.pdf
Till detta kommer naturligtvis vissa händelser i Bollnäs ej att förglömmas, samt träteatern i Järvsö... Den går inte att missa har jag en känsla av--- En kul sommmar, här kommer jag=)

Kommentarer
Postat av: frida

Bäst jag kryssar då så jag inte får stryk ;)

2010-05-18 @ 22:58:51
URL: http://hellberg88.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0