jaja...

SOVA!! Vad är det?? Eller ja, halvsovit har jag gjort sedan tolv... tre bestämde jag mig, nu får det vara nog och satte på...eller nej inte alls, tryckte på play på datorn och såg nya, fräscha avsnitt av how I met your mother... Skulle bara se det till fyra men som alltid är gränser svåra att hålla för mig så nu är gränsen fem...hoppas jag kan hålla den!!! Apråpå ingenting, jag älskar kroppen och dess förutsägbarhet!!! Jag ser mönstren nu och när man gör det är det svårt att den överraskar=) Och sådant jag inte gillar, är överraskniingar!!! Nu ska jag se ett sista avsnitt, sen sova!!! Natti
Note 4 me:
blåsPilar,reklam, skydda katter, arg & skälla på reklamarna,vakna och då följer
Brand, tomma brandsläckare, lugnande mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0