Lite mer klagan eller alla onda ting är tre...

Ja men vaddå då!! Nu hade jga kommit över mina hön och mobildödar dag och liksom börjat sikta in mig på imorgon... så lyfter man på täcket och ser svarta prickar.... hmm det kan väll ändå inte vara??? katterna har varit utestängda från mitt rum i (hmm som sagt om tre onda ting) tre dagar... och det sista de gjorde verkar ha varit att släppa lös en råtta i rummet.... som av ALLA ställen den kunde bestämma sig för har bosatt sig i MIN säng!!!! Naturligtvis hämtade jag Jameson och påvisade han den väldigt pigga och friska råttan och gjorde saken kort med den, dock inte i min säng...Så nu har jag skakat och renbäddat den... Hade velat dammsuga men måste tänka på päronen oxå... frågan är om jag nånsin kommer finna min säng ren igen... Brr va äckligt!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0