måndag igen...

Min måndagsångest, som aldrig har existerat fortsätter med det idag... klev upp, åt frukost och drog en lampa i gammelgården... Ja man kan ju bara säga att "Its looking fine"... om jag får säga det själv, och eftersom jag redan konstaterat att det är enbart min åsikt i bloggen som är intressant så gör det det, ser bra ut alltså;) Sen ringde telefonen och man jobbade mellan halv 12 till 17... Lite segt men ganska roligt... så nu jobbar man tisd, onsdag torsdag tar man hand om hästar och sen ett riktigt "hästpass"(haha fyndigt) på Tellus på fredagen.
Nåja från att ha en väldigt stillsam vecka blev den plötsligt hektisk... skumt hur fort allt ändrar sig... För att tala om andra saker som är skumma så är jag less på mobiler för tillfället... Som tidigare skrivet, eller irriterat nämt så krossade jag mobilen i fredags... I lördags köpte jag en ny, fin mobil... Glad i hågen(som den ytliga prylfanatiker som jag är) gick jag hem och började "leka".... Till mitt stora förtret och sorg funkar min nya leksak knappt alls.. helt oanvändbar får jag nu återlämna den och ta en annan... och trots att jag bara ägt den i knappt 3 dygn och den inte funkat två av dem... så saknar jag den redan... jag är GALEN!!!!! Har fortfarande två av mina gamla siemens kvar i gömmorna hemma... för de var ju så fanatiskt roliga att äga och ha... nej det är dags att rensa lite men kommer sakna dem... Nej nu blire nog lite sömn innan det är dags för Tellus imöra=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0