Marknader, telefoner och en hel del dumt..

Usch va arg jag är.... eller nej mera irriterad men ändå!!! Testar att skriva av mig lite ilska så kanske det känns bättre....!!! Dagen började (om än för tidigt) med storstäd och hemkomst från stugan.. En väl behövlig dusch efter klistret och sedan marknad... Marknader var som den brukar..lite för många stånd med godis, foppatoflor och chips men helt ok... vidare till bilen--sätter mig i den-- smack.... stänger bildörren och riktigt hör hur den stuttar mot något... Mycket riktigt, telefonens display är spräckt från ena sidan till den andra... suck!!! NÅja, hem och ladda reserven, inte helt bra men ändå en duglig telefon... resten av kvällen blir mysig, massa skratt och underhållande sällskap... Vi i karnevalstågsgänget håller oss alltid flytande, knappt över underbältet nivån och mest är det våran nakna huldra, denna gynstolsliggande ramlande Carolafigur som ställer upp på våra grova skämt... Förra året på rullskridskor, i år har hon dock svurit på att hon ska springa istället.... inget jag skulle lova men antar hon känner för att röra sig lite sådär dagen efter stormässan.... eller? Nåja, hem efter denna skrattkavalkad(allvarligt, om folk visste hur kul det var att planera ett k-tåg tror jag alla skulle joina in... de där 45 minuterna "på scen" är bara ännu ett bonus=) Nåja hem var det.. för att finna en av våra 8 kycklingar brutalt mördade... jaja men vaddå, det verkar så menlöst!!! Äta bara huvudet och lämna resten kvar... varför då??? om de ändå ska ta  våra kycklingar kan de väll vara så vänliga och äta upp HELA kycklingen, så jag slipper hitta den ial!!! Irriterande!! Men nu sitter jag igen, klockan är halv tolv och jag skulle sovit för en bra stund sen.... svammel svammel natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0